MediaWatch

Ekstra Bladet lancerer dyrere digitalt abonnement

Ekstra Bladets betalingsunivers på nettet får nyt navn og nyt abonnement til en højere pris ved siden af eksisterende tilbud. Målet er at fordoble antallet af abonnenter "inden for en overskuelig årrække."

Lisbeth Langwadt, chef for betalt indhold, Ekstra Bladet. | Foto: PR/Ekstra Bladet

Ekstra Bladets betalingsunivers Ekstra står over for nye tiltag. Det fortalte chef for betalt indhold på avisen, Listbeth Langwadt, da hun i går talte ved konferencen Digital Media Europe i Pressen i København.

Til MediaWatch fortæller hun, at omlægningen primært består af to dele. Den første nyskabelse er, at navnet ændres fra det nuværende Ekstra til Ekstra Bladet+. Derudover føjes et nyt abonnement til porteføljen, så der fremover vil være to typer til hhv. 39 og 69 kr. om måneden mod nu kun en enkelt til 39 kr. Ændringerne træder i kraft fra midten af maj.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs