MediaWatch

Politiken vil generobre trafik og læsere med premium-model

Trafik og abonnementssalg skal løftes. Derfor siger Poltiken farvel til dets metered model og skifter til en premium-model, siger ansv. chefredektør Bo Lidegaard.

Foto: Jacob Ehrbahn/Politiken

Siden november har Politiken været i gang med de indledende øvelser. I dag blev det en realitet. Avisen dropper den betalingsmodel, der har trådt det første stykke af stien mod en digital abonnementsforretning, den såkaldte metered model.

Fremover melder Politiken sig ind i klubben af medier, der sværger til premium-modellen, hvor dele af indholdet er forbeholdt abonnenter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs