MediaWatch

Huffington Posts britiske lillebror har fundet sit publikum

Et godt øje for det lokale marked har banet vej for Huffington Post i Storbritannien, hvor mediet indledte sin globale ekspansion i 2011. Men rejsen har ikke været uden ridser i lakken.

Det var med til at styrke Huffington Post UK's britiske identitet, da det lykkedes at overtale hertuginde Kate Middleton til at være gæsteredaktør i februar.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Medietopchef er mere rolig efter indtog i Amazon-land

Egmont Publishing vil de kommende år erobre nyt land inden for e-commerce i jagten på at få vinderpositioner på det skandinaviske marked - men forretningerne skal ikke integreres med magasinforretningen, siger topchef.

Facebook vil prioritere "troværdige" nyheder

Medlemsundersøgelser skal luge ud i falske nyheder og få lokale medier til at fylde mere i Facebooks feed. Samlet set skal mængden af nyheder dog fortsat reduceres med en femtedel.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere