MediaWatch

Zetland sælger teknologi til svensk medie – og jagter fortsat overskud

Zetland kom ud af 2018 med et nyt underskud, som dog var mindre end året før. Svensk medieselskab har købt retten til at bruge Zetlands udgivelsesplatform, og det danske medie er i dialog med andre interesserede købere.

Jakob Moll, adm. direktør, Zetland. | Foto: Sofie Mathiassen/Ritzau Scanpix

Zetland måtte i 2018 indkassere et nyt underskud, oplyser adm. direktør Jakob Moll. Resultatet efter skat blev et minus på 6,5 mio. kr., som ganske vist er en forbedring i forhold til 2017. Her var underskuddet 8,2 mio. kr.

Selskabet oplyser videre, at omsætningen steg til 12,43 mio. kr. – en fremgang på 31 pct. Omsætningen fra Zetlands medlemmer steg med 63 pct. fra 2017 til 2018.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs