MediaWatch

Digitalt ugeaviskoncept vil udvide til 10 nye byer

Det digitale annonce- og ugeaviskoncept Forbyen vil plante flag i yderligere 10 provinsbyer i foråret og er samtidig gået på jagt efter en investor og medejer.

Foto: PR/Forbyen.dk

Et år efter lanceringen i Helsingør, gør det digitale annonce- og ugeaviskoncept, Forbyen, klar til at udvide til flere byer fortrinvis i Jylland. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Ud over Helsingør, er Forbyen i dag til stede i København, Aarhus, Randers, Horsens og Viborg, men i de kommende måneder skal flaget plantes yderligere 10 steder på Danmarkskortet. På tegnebrættet er lokalsites i bl.a. Esbjerg, Kolding, Silkeborg, Haderslev, Herning og Odense. Samtidig er selskabet på jagt efter en investor og medejer, siger direktør.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs