MediaWatch

Facebook tester søgeordsannoncering

USA og Canada er prøveballon i et nyt forsøg, hvor Facebook vil teste, om der er et marked for søgeordsannoncering for selskabet.

Foto: Ritzau Scanpix/AP/Thibault Camus

Facebook har tidligere forsøgt sig med søgeordsannoncering og har siden droppet det. Nu giver selskabet den et skud mere og tester annoncering på søgeord i USA og Canada, skriver Techcrunch.

Annoncerne vil dukke op i søgeresultater på platformen og i handelsdelen, Marketplace, på Facebook, der blev lanceret i Danmark i 2017. Ifølge Techcrunch vil annoncerne i udseende minde om dem, der er en del af Facebooks nyhedsrulle.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs