MediaWatch

Måling: Pop up-reklamer er blandt de mest irriterende annoncetyper

Husstandsomdelte reklamer ligger i bunden, mens pop up-annoncer på nettet er blandt de typer annoncer, der er grobund for mest irritation.

AP Photo/Marcio Jose Sanchez/Polfoto
Foto: Ritzau Scanpix/AP//Marcio Jose SanchezAP Photo/Marcio Jose Sanchez/Polfoto

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Aller-chef ser potentiale i mikrobetaling: Se på spilmarkedet

Mikrobetaling: Mens flere mediehuse er skeptiske over for digital stykbetaling for indhold, ser bladhuset Aller Media positivt på muligheden. To centrale forudsætninger skal dog være på plads, mener salgsdirektør, som peger på, mikrobetaling har vundet indpas i andre brancher.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere