MediaWatch

"Vi skal ikke tie fake news ihjel, men det skygger for det egentlige problem"

Sommer 7’eren: GPDR og Cambridge Analytica-skandalen var blandt forårets vigtigste begivenheder i mediebranchen – dog overgået af et dansk nedslag, mener topchef i Mindshare, Martin Rasmussen.

PR/Mindshare
Martin Rasmussen. Foto: PR/Mindshare

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Aller-chef ser potentiale i mikrobetaling: Se på spilmarkedet

Mikrobetaling: Mens flere mediehuse er skeptiske over for digital stykbetaling for indhold, ser bladhuset Aller Media positivt på muligheden. To centrale forudsætninger skal dog være på plads, mener salgsdirektør, som peger på, mikrobetaling har vundet indpas i andre brancher.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere