MediaWatch

DR lukker 50 Facebook-sider

Danmarks Radio lukker en stribe af sine profiler på Facebook. Fremover skal tilstedeværelsen på platformen fokuseres mod de yngre målgrupper, forklarer digital chef.

PR/DR/Bjarne Bergius Hermansen
Michael Arreboe, digital chef i DR Medier og stedfortrædende mediedirektør, fortæller, at DR lukker en række sider på Facebook målrettet det ældre publikum for i stedet at fokusere på den yngre målgruppe på SoMe. Foto: PR/DR/Bjarne Bergius Hermansen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Danmarks største forlag måtte nedjustere sine forventninger til årets præstation betragteligt, Sjællandske Medier købte op, og Forbrugerombudsmanden besluttede, at et særligt markedsføringsredskab på Facebook er ulovligt. Få overblikket over ugen, der gik, i Mediedanmark.

Bonnier lancerer nyt bureau i Norge

Bonnier Media åbner et ny marketingbureau ved navn Kontent, som skal producere indhold inden for mode, interiør og livsstil. Det skal danne spydspids for koncernens satsning på content marketing og nativeproduktion.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere