MediaWatch

"De større annoncører vil tættere på medieindkøbet"

Der er flere fordele ved annoncørernes skærpede interessere sig for hjemtage digitalt medieindkøb, men den positive gevinst afhænger af flere forhold, mener MediaWatch Panelet, som i denne uge har tre nye profiler om bord.

Ritzau Scanpix/Simon Skipper
Digitaliseringen vinder frem på annoncemarkedet - hvor flere annoncører ønsker mere hånd i hanke med indkøbene selv. Foto: Ritzau Scanpix/Simon Skipper

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Danmarks største forlag måtte nedjustere sine forventninger til årets præstation betragteligt, Sjællandske Medier købte op, og Forbrugerombudsmanden besluttede, at et særligt markedsføringsredskab på Facebook er ulovligt. Få overblikket over ugen, der gik, i Mediedanmark.

Bonnier lancerer nyt bureau i Norge

Bonnier Media åbner et ny marketingbureau ved navn Kontent, som skal producere indhold inden for mode, interiør og livsstil. Det skal danne spydspids for koncernens satsning på content marketing og nativeproduktion.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere