MediaWatch

MW Panelet: "Det vil få massiv betydning for fremtidens annoncemarked og brands"

Internet of things, algoritmestyrede anbefalinger og virtuelle assistenter i form af en højtalerlignende dims. Teknologien pibler frem i forbrugernes dagligdag. Men hvilken betydning får det for annoncemarkedet? Det stiller MW Panelet skarpt på i denne uge – set fra annoncørens, bureauets og mediets perspektiv.

Ritzau Scanpix/Eric Risberg
Foto: Ritzau Scanpix/Eric Risberg

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

TDC lavede norske frasalg i milliardklassen, medieforliget giver fortsat anledning til en historie eller to, og EU var en guldgrube af aktivitet på medieområdet i ugens løb. Kom med på rundtur til ugens vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Test din MediaIQ

Har du fulgt ordentligt med i mediebranchen i den seneste uge? Ellers har du chancen for at blive opdateret og testet her - og vinde en iPad.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere