MediaWatch

MW Panelet: "Det vil få massiv betydning for fremtidens annoncemarked og brands"

Internet of things, algoritmestyrede anbefalinger og virtuelle assistenter i form af en højtalerlignende dims. Teknologien pibler frem i forbrugernes dagligdag. Men hvilken betydning får det for annoncemarkedet? Det stiller MW Panelet skarpt på i denne uge – set fra annoncørens, bureauets og mediets perspektiv.

Ritzau Scanpix/Eric Risberg
Foto: Ritzau Scanpix/Eric Risberg

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny, stor spareplan i Jysk Fynske Medier, Dansk Folkeparti stiller kritiske spørgsmål til TV 2-salg og opsigtsvækkende reklamesag sender Dansk Reklame Film i rødt. Kom med på ugens rundtur til de vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere