MediaWatch

MW Panelet: "Det vil få massiv betydning for fremtidens annoncemarked og brands"

Internet of things, algoritmestyrede anbefalinger og virtuelle assistenter i form af en højtalerlignende dims. Teknologien pibler frem i forbrugernes dagligdag. Men hvilken betydning får det for annoncemarkedet? Det stiller MW Panelet skarpt på i denne uge – set fra annoncørens, bureauets og mediets perspektiv.

Ritzau Scanpix/Eric Risberg
Foto: Ritzau Scanpix/Eric Risberg

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Sjællandske Medier indfører brugerbetaling – men vil værne om trafik

Efter fokus på at løfte trafikken på nettet følger Sjællandske Medier efter andre mediehuse og indfører betaling for dele af indholdet. Men bannerindtægter spiller fortsat en nøglerolle: "Vi skal have så meget gratis, at vores brugertal ikke dykker," siger adm. direktør og chefredaktør.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere