MediaWatch

DR poster millioner i digital personalisering

Brugerne skal have en mere personaliseret oplevelse af DR's digitale tilbud. For at opfylde den ambition har DR skudt gang i en række udbud, der for et millionbeløb skal løfte den teknologiske formåen.

/Scanpix/ritzau/Mads Claus Rasmussen
Foto: /Scanpix/ritzau/Mads Claus Rasmussen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny, stor spareplan i Jysk Fynske Medier, Dansk Folkeparti stiller kritiske spørgsmål til TV 2-salg og opsigtsvækkende reklamesag sender Dansk Reklame Film i rødt. Kom med på ugens rundtur til de vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere