MediaWatch

Bureauer: Facebook-melding er spin - det handler om annoncekroner

Når Facebook ændrer nyhedsfeedet, handler det om at optimere annonceforretningen, mener bureau: "Det, der står mellem linjerne, er selvfølgelig, at kære brands og medier, hvis I stadig har lyst til at være her og nå jeres målgruppe, så skal der betales for det."

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Regeringen går efter kun at sælge 49 pct. af TV 2, ugebladskæmpen Aller kom med regnskab, som ikke så godt ud for den danske dels vedkommende, og DF meldte sig klar til at skrue på de ønskede DR-besparelser. Det er blevet tid til ugens tour gennem mediebranchens største begivenheder.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere