MediaWatch

Facebook, Google og Twitter skal vidne om yderliggående indhold

Den amerikanske kongres har indkaldt en række af verdens største internetportaler til at vidne om, hvad der gøres for at bekæmpe yderliggående indhold på internettet. Mens Facebook og Google i forvejen har givet skriftlige svar, har Twitter endnu ikke lade høre fra sig.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

HuffPost klipper navlestreng til borgerjournalistik

Onlinemedie gør op med en af grundstenene i konceptet og vil ikke længere bringe indhold fra bloggere og bidragsydere, der hidtil har leveret gratis indhold. Det sker for at forbedre den journalistiske kvalitet og undgå at sprede misvisende information, siger chefredaktør.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere