MediaWatch

Egmont: Ny ugebladskrig kan blive langvarig

Det nye kendisugeblad med Karsten Ree i ejerkredsen er et spændende projekt, mener Egmont og Aller. De ser begge frem til konkurrencen.

Klaus Høeg Hagensen, adm. direktør, Egmont Publishing. | Foto: PR, Egmont Publishing

Markedet for kendisblade får en ny aktør, når ugebladet "Tæt på" med udbrydere fra Egmonts Her & Nu og rigmanden Karsten Ree i ejerkredsen rammer markedet i midten af november.

Med en pris på 20 kr. og onsdag som udgivelsesdag vil den nye konkurrent især gå efter samme målgruppe som Egmont Publishings Her & Nu, der har samme pris og udgivelsesdag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs