MediaWatch

Aller Media finder ny kommerciel direktør i egne rækker

Ny direktør med ansvar for Allers kommercielle indsats kommer med flere års erfaring fra bladhuset blandt andet som direktør for DG Media. Hans opgave bliver blandt andet at styrke Allers tilgang til markedet.

Foto: Aller Media/PR

Det bliver Jesper Kramer, der allerede om få dage, helt præcist den 1. december, tiltræder som Aller Medias nye kommercielle direktør. Det oplyser medieselskabet i en pressemeddelelse.

Jesper Kramer overtager posten, efter Christoph Nørgaard i oktober blev præsenteret som ny direktør for Altinget. Han kommer med erfaring fra bladhuset selv i rygsækken. Senest har han siden september været direktør for produktudvikling og Mergers and Acquisitions samme sted, hvor han blandt andet stod for opkøbet af kulturmediet Heartbeats tidligere i år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs