MediaWatch

Aller Media: "For os var der ikke nogen grund til at købe Tæt På"

Danmarks største bladhus, Aller Media, sagde pænt nej tak til tilnærmelser fra det konkurrende ugeblad Tæt På, som nu trækker stikket efter opstartsår med gedigent underskud. Bladdirektør så ingen grund til at overtage brandet, fortæller hun.

STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Aller-chef ser potentiale i mikrobetaling: Se på spilmarkedet

Mikrobetaling: Mens flere mediehuse er skeptiske over for digital stykbetaling for indhold, ser bladhuset Aller Media positivt på muligheden. To centrale forudsætninger skal dog være på plads, mener salgsdirektør, som peger på, mikrobetaling har vundet indpas i andre brancher.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere