MediaWatch

Karl Erik Stougaard gør status efter et år i spidsen for Euroman

Egmont Publishings mest læste magasin, Euroman, fik sidste år ny chefredaktør. Siden er der tilføjet, fjernet og omprioriteret i magasinets indhold, og en ny digital strategi er støbt, hvilket bl.a. indebærer en betydelig oprustning på egenproduceret video. Karl Erik Stougaard giver indblik i sit første år i spidsen for Euroman, og hvad der nu skal ske.

Karl Erik Stougaard, blev 1. maj 2017 ny chefredaktør på Euroman, efter Kristoffer Zøllner forlod posten. Skiftet til magasinbranchen kom efter godt 25 år som dagsbladsjournalist og -redaktør. Foto: Franne Voigt

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere