MediaWatch

TV 2 vil bringe Zulu tættere på de unges virkelighed

Nichekanalen skal tættere på de unges virkelighed og vil byde på flere genrer end tidligere. Succesen skal måles i tidsforbrug frem for seertal, siger indholdsdirektør, som ikke ser øget konkurrence til kanalen fra andre tv-selskaber.

Anne Engdal Stig Christensen, indholdsdirektør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo/TV 2

Hovedkanalen, Fri og Charlie har fået en overhaling, og nu er turen som varslet kommet til TV 2 Zulu.

Nichekanalen skal rebrandes, efter at den i de senere år har været udfordret af kundetab og faldende seerandele. Og opskriften er i grove træk den samme, som den TV 2 anvendte for fire år siden på hovedkanalen. Overskriften var dengang - ligesom i dag - relevans og blev for et års tid siden fulgt op med kampagnen "Alt det, vi deler".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs