MediaWatch

TV 2 hænger sin hat på Play i jagten på vækst

TV 2 Plays abonnementsbase steg 28 pct. i 2016, og TV 2 forventer, at streamingtjenesten kan fortsætte opad. Til gengæld er troen på digital annoncefremgang begrænset.

Miklos Szabo/TV 2
Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. Foto: Miklos Szabo/TV 2

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Sagaen om TDC's fusion med MTG's nordiske tv-forretning fortsatte, flere selskaber præsenterede regnskaber, og flere medier klagede over afslag på mediestøtte. Få overblikket over ugens gang i mediebranchen.

Canal Digital satser på ny alt-i-en tv-boks

Tv-distributøren melder sig ind i den skærpede konkurrence om tv-kunderne med en ny tv-boks, der skal fungere som one-stop-shop og indgang til både flow-, streaming- og web-tv.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere