MediaWatch

Rørbye Rønn: Store børn skal finde Ultra - ikke YouTube

DR lancerer i dag en ny opprioriteret digital kurs for public service-virksomheden, hvor alle ambitioner og indhold fra tv og radio også skal findes digitalt.

Særligt DR's indhold til de store børn skal gennem en digital opprioritering de næste år, og alle borgere skal lettere kunne finde DR’s indhold på den platform, de bruger.

Det er kernen i DR’s nye strategiplan ”Værd at dele. Stadig mere original, mere digital”, hvis hovedelementer netop er offentliggjort.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs