Nordisk tv-forretning og digitale selskaber gav MTG vækst i tredje kvartal

Både omsætningen og resultatet fik et par nøk opad for MTG i tredje kvartal. Væksten trækkes af den nordiske tv-forretning og de digitale investeringer i MTGx. Det danske tv-reklamemarked har haft pil nedad, estimerer selskabet.
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør, MTG. | Foto: PR/MTG
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør, MTG. | Foto: PR/MTG

Den svenske mediekoncern MTG, der bl.a. dækker over Viaplay- og TV3-ejeren Nordic Entertainment Group (NENT), kom ud af tredje kvartal med fremgang på både top- og bundlinje. Det viser selskabets kvartalsregnskab, der er blevet offentliggjort i dag, tirsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Jyllands-Posten med domicil i Aarhus er blandt medierne, der nu er ude i anden runde af besparelser på ét år. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter