MediaWatch

Discovery leverede næsten dobbelt op på bundlinjen i 2017

Discovery Networks fik et bedre resultat end ventet sidste år ifølge selskabet selv på grund af stærkt annoncesalg og vundne seerandele. Det nye år er begyndt med trecifret millionnedskrivning.

PR/Discovery Networks/Chris Geisnæs
"Gidseltagningen" var en af de større satsninger for Discovery Networks i 2017. Serien blev vist på hovedkanalen Kanal 5. Foto: PR/Discovery Networks/Chris Geisnæs

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Berlingske lægger nyhedssites sammen

Berlingske lægger sit digitale erhvervsunivers, business.dk, ind under hovedsitet. Ændringen, der blev varslet allerede i 2017, skal ifølge chefredaktør tydeliggøre, at erhvervsstoffet er afgørende for Berlingske.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere