MediaWatch

Radio- og tv-nævnet fik færre klager over skjult reklame

Sager om skjult reklame fyldte halvt så meget i 2017 som året før i Radio- og tv-nævnets arbejde, skriver nævnet i sin årsberetning.

Ritzau Scanpix/Torben Christensen
Radio- og tv-nævnet afviste alle klager over skjult reklame sidste år - bl.a. en klage over skjult reklame for Gulddreng på TV 2's "Natholdet" Foto: Ritzau Scanpix/Torben Christensen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Berlingske lægger nyhedssites sammen

Berlingske lægger sit digitale erhvervsunivers, business.dk, ind under hovedsitet. Ændringen, der blev varslet allerede i 2017, skal ifølge chefredaktør tydeliggøre, at erhvervsstoffet er afgørende for Berlingske.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere