MediaWatch

MW Panelet: "Der har været en overvurdering og overfokusering på klik"

Antallet af digitale mediekanaler er vokset betragteligt, og det gør det mere vanskeligt at måle effekten af annoncering på tværs, men der er veje at gå, lyder det i denne uges indspark fra MediaWatch Panelet.

/ritzau/Jens Dresling
Foto: /ritzau/Jens Dresling

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Der bliver rusket godt og grundigt op i DR's bestyrelse ved årsskiftet, og Bonnier Publications kommenterede i ugens løb den langtrukne forhandling om afskedigelser. Dét og meget mere i den ugentlige briefing fra begivenhedernes gang i mediebranchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere