MediaWatch

Vil annoncører foretrække fleksibilitet frem for årsaftaler i fremtiden?

Annoncører har fået smag for fleksibilitet i medieindkøb frem for langvarige kontrakter, men årsaftalerne er stadig vigtige indgange til mediekanaler og kritiske for finansieringen af indholdsproduktionen, lyder det fra MediaWatch Panelet.

Ebbe Rosendahl/TV 2
Foto: Ebbe Rosendahl/TV 2

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

DF afviser at acceptere Bocks tre krav

Dansk Folkeparti vil ikke vende tommelfingeren opad til de tre krav for den økonomiske ramme i medieforhandlingerne, som Mette Bock har sat op for videre forhandlinger. "Der er stadig lang vej igen," siger partiets medieordfører.

Radio24syv-vært er fyret

Radio24syvs René Fredensborg, der har været vært på radiostationen siden dens opstart, er blevet bedt om at forlade arbejdspladsen med øjeblikkelig virkning.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere