MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske vendte under- til overskud, mediebranchens længst siddende topchef trækker sig tilbage, og en tv-status konstaterede, at TV 2 var kvartalets helt store vinder. Alt det og meget mere om ugen, der er gået, i Mediedanmark.

Stine Bidstrup/Polfoto/Arkiv
Foto: Stine Bidstrup/Polfoto/Arkiv

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny, stor spareplan i Jysk Fynske Medier, Dansk Folkeparti stiller kritiske spørgsmål til TV 2-salg og opsigtsvækkende reklamesag sender Dansk Reklame Film i rødt. Kom med på ugens rundtur til de vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere