MediaWatch

Dagbladene har blikket rettet mod DR – men TV 2 fylder mere på nyhedsmarkedet

TV 2 sender langt flere nyhedstimer end DR og har en højere andel af nyheds-seningen. Alligevel har de private medier fokus på DR som den store konkurrent på nyhedsområdet. Det handler om DR's rammevilkår, siger direktør for Danske Medier.

/ritzau/Finn Frandsen/
Foto: /ritzau/Finn Frandsen/

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen – DR-spareplan special

En ny public service-kontrakt for Danmarks Radio faldt på plads – og DR rullede kort efter en stor spareplan ud, der har domineret nyhedsstrømmen i Mediedanmark hele ugen. Få overblikket med MediaWatchs overflyvning over ugens gang i branchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere