Skrevne medier satser på podcast: "Lyd gør, at vi bliver en vane i folks liv"

I takt med at podcast bliver en mere integreret del af flere menneskers hverdag, kaster et stigende antal dagblade og andre skrevne medier sig ind i lydbilledet. På konferencen Radiodays, som fandt sted fredag i sidste uge, satte tre af dem – Politiken, Jysk Fynske Medier og Zetland – ord på, hvorfor de mener, at det er kræfterne værd.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Jysk Fynske Medier sætter holdet til ny podcast-satsning
For abonnenter
Nyt partnerskab åbner akademi for spirende podcastere
For abonnenter
Analyse: Hvad er potentialet for journalistik på lyd?
For abonnenter