MediaWatch

Fagfolk: Derfor kan konkurrencen om FM4 blive større

Én bød sig til i 2011, da FM4-frekvensen kom i udbud. I dag er der flere potentielle kandidater til Radio24syvs sendetilladelse. Medieforsker peger på reklamemuligheder og lempeligere krav som en del af forklaringen, mens manden bag første udbud først og fremmest mener, Radio24syv har banet vejen.

Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix, Mads Joakim Rimer Rasmussen/Ritzau Scanpix, PR/Slots og Kulturstyrelsen
Mediekommentator og journalist Lasse Jensen (tv), fhv. kulturminister Per Stig Møller (K) og medieforsker Per Jauert (th) giver deres besyv med om FM4-frekvensens nyfundne popularitet. Foto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix, Mads Joakim Rimer Rasmussen/Ritzau Scanpix, PR/Slots og Kulturstyrelsen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere