MediaWatch

Tidligere WPP-chef køber hollandsk bureau

I en handel til mere end 2 mia. kr. har den tidligere topchef for WPP, Martin Sorrell, købt det hollandske digitale bureau MediaMonk og stempler ind i bureaubranchen igen efter den stormombruste afgang fra WPP.

Ritzau Scanpix/AP/Mark Lennihan
Martin Sorrell, tidligere topchef for WPP. Foto: Ritzau Scanpix/AP/Mark Lennihan

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

TDC lavede norske frasalg i milliardklassen, medieforliget giver fortsat anledning til en historie eller to, og EU var en guldgrube af aktivitet på medieområdet i ugens løb. Kom med på rundtur til ugens vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Test din MediaIQ

Har du fulgt ordentligt med i mediebranchen i den seneste uge? Ellers har du chancen for at blive opdateret og testet her - og vinde en iPad.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere