MediaWatch

Norsk mediehus tabte annonceomsætning i Q2

Mediekoncernen bag bl.a. Dagens Næringsliv fortsatte sidste års markante tilbagegang på indtjening fra annoncer i årets andet kvartal. Abonnementsindtægter udgør en stigende del af forretningen.

Screenshot fra dn.no
Foto: Screenshot fra dn.no

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Weekendavisen skal have ny formand

De seneste ledelsesskift i Berlingske Media giver også udskiftninger i flere af koncernens selskabers bestyrelser, herunder Weekendavisens.

Nye Borgerlige på vej med eget medie

I rækken af politiske partier, der selv laver medieproduktioner, barsler Nye Borgerlige med et digitalt medietiltag, der skal i luften inden næste valg.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere