MediaWatch

Schibsted i nyt tiltag: "Det er på tide at stå op for den uafhængige journalistik"

I samarbejde med ejerfonden Tinius vil Schibsted med initiativet The Power of Journalism sætte spot på journalistikkens værdi som modtræk til en voksende mistillid til medierne.

Adm. direktør for Schibsted, Rolv Erik Ryssdal.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Regeringen går efter kun at sælge 49 pct. af TV 2, ugebladskæmpen Aller kom med regnskab, som ikke så godt ud for den danske dels vedkommende, og DF meldte sig klar til at skrue på de ønskede DR-besparelser. Det er blevet tid til ugens tour gennem mediebranchens største begivenheder.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere