MediaWatch

Jysk Fynske i stor spareøvelse - Per Westergård stopper

Svigtende salg får Jysk Fynske Medier til at iværksætte en stor omlægning, der skal hente besparelser for 90-100 mio. kr. Chefredaktør Per Westergård fratræder.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Jysk Fynske Medier igangsætter en omfattende spare- og udviklingsplan, hvor målet er at hente mellem 90-100 mio. kr.

Det sker efter et 2016, hvor salget har skuffet, og omsætningen halter efter bredt i forretningen, skriver koncernen i en intern meddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs