MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

JP/Politikens Hus solgte dealsite, Berlingske solgte reklamebureau, Gyldendal tog offensivt skridt, og flere regnskaber tikkede ind. Ugen går på hæld, og her får du overblikket over de vigtigste branchenyheder, den bød på.

Ritzau Scanpix/Sofie Mathiessen, Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe, Per Arnesen/PR/TV 2, Ritzau Scanpix/Casper Dalhoff, PR/Jysk Fynske Medier
Fem mediechefer gav i ugens løb deres besyv med på en opfordring til samarbejde om at bekæmpe falske nyheder i valgkampen. Foto: Ritzau Scanpix/Sofie Mathiessen, Liselotte Sabroe og Casper Dalhoff, Jysk Fynske Medier samt Per Arnesen/TV 2

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere