MediaWatch

B.T. taber hver tredje læser på print: "Vores klare fokus ligger på det digitale"

Efter relanceringen af B.T. i juni, der lagde hovedfokus på mobilen, er læserne af den trykte avis på hverdage faldet fra i stort tal. Ikke tilfredsstillende, men heller ikke uventet, når fokus ligger på at udkomme digitalt og mobilt, siger chefredaktør.

 Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Top 20: EM-håndbold overhalede juleføljeton

Efter en premiereuge øverst på listen måtte DR's julekalender overgive førstepladsen til håndboldslandholdet, viser sidste uges top 20. Samlet set trak DR's juleføljeton dog flest til i ugens løb. Ny miniserie fra TV 2 er næsten røget helt ud af listen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere