MediaWatch

Dagbladene faldt mindre igennem første halvår

Annonceinvesteringerne på de traditionelle printmedier fortsatte i nedadgående retning i første halvår 2018. For dagbladene bremsede faldet dog en hel del op i forhold til tidligere. En del af forklaringen er lavere priser, lyder det fra mediebureauer.

Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe
Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Top 20: EM-håndbold overhalede juleføljeton

Efter en premiereuge øverst på listen måtte DR's julekalender overgive førstepladsen til håndboldslandholdet, viser sidste uges top 20. Samlet set trak DR's juleføljeton dog flest til i ugens løb. Ny miniserie fra TV 2 er næsten røget helt ud af listen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere