MediaWatch

Vokseværk hos to salgsbureauer gav pote på bundlinjen hos ét

Både Nichehuset og Frontmedia, der knopskød med søsterbureau med Tæt På på kundelisten, udvidede forretningen sidste år. For det ene har investeringen i et nyt salgsbureau dog kostet på bundlinjen.

Ritzau Scanpix/Henning Bagger
Liwa Media, der er et søsterbureau til Frontmedia, gik i luften med ugebladet Tæt På på kundelisten. Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Aller-chef ser potentiale i mikrobetaling: Se på spilmarkedet

Mikrobetaling: Mens flere mediehuse er skeptiske over for digital stykbetaling for indhold, ser bladhuset Aller Media positivt på muligheden. To centrale forudsætninger skal dog være på plads, mener salgsdirektør, som peger på, mikrobetaling har vundet indpas i andre brancher.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere