BTMX lægger Metroxpress i graven i juni – og skal give overskud i 2020

Nedtællingen til omlægningen af BTMX, der sætter mobilen i centrum som hovedkanal for BT og lægger Metroxpress i graven, er i gang. Den største udfordring er, om "vi kan blive digitale nok", siger chefredaktør for mediet, der har to år til at give overskud.
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

Knap 17 år efter den kom på gaden, synger Danmarks første gratisavis på sidste vers. Om godt seks uger, 6. juni, forsvinder det blå Metroxpress-brand fra uddelingsstativerne og erstattes af en rød gratisudgave af BT med navnet BT Metro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også