MediaWatch

Jysk Fynske-topchef: Mylenberg og jeg har været gode til at være uenige

Udfordringerne på printmarkedet presser fortsat Jysk Fynske Medier og tegner til at blive en smule større i 2018 end forventet. Derfor blev Mylenbergs spillerum som udviklingsdirektør mindre, siger topchef. Han slår dog fast, at varslet overskud for 2017 indfries.

PR/Jysk Fynske Medier
Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske vendte under- til overskud, mediebranchens længst siddende topchef trækker sig tilbage, og en tv-status konstaterede, at TV 2 var kvartalets helt store vinder. Alt det og meget mere om ugen, der er gået, i Mediedanmark.

Danskeres data sendt fra DR til Facebook

DR lægger sig fladt ned og vil ændre praksis, efter afdækning af, at "X Factor" og "Alle mod 1"-apps har sendt brugernes data sendes videre til teknologiselskabet.

Danske Forlag skal have ny formand

I forbindelse med at Gyldendals adm. direktør, Stig Andersen, trækker sig tilbage, efterlader han også en tom stol i den danske forlæggerforening.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere