MediaWatch

Facebook dropper liveshopping

Meta fortsætter sit forretningsfokus til kortere videoformater, fordi det er det, forbrugerne efterspørger, lyder det.

Foto: Dado Ruvic/REUTERS / X02714

Fra den 1. oktober lukker Facebook for sin funktion liveshopping, som giver mulighed for at livestreame, mens man fremviser og reklamerer for produkter.

Det skriver TechCrunch på baggrund af et blogindlæg fra Meta, Facebooks ejerkoncern.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs