MediaWatch

"Idéen om at sende live på Facebook meget sent på aftenen var en fejl"

Lars Trier Mogensen og Henrik Qvortrup har givet det politiske tv-show "Borgen Late Night" en tur mere i udviklingsmaskinen. Ny producent og nyt sendetidspunkt er blandt nyhederne i relancering af programmet.

Foto: PR / Borgen Late Night

I efteråret 2017 sendte Lars Trier Mogensen og Henrik Qvortrup deres politiske tv-show "Borgen Late Night" 36 gange via Facebooks live-funktion og på Jyske Bank TV. Hvert program blevet set under 5000 gange på Facebook.

Det tal skal løftes. For selvom Lars Trier Mogensen ikke direkte siger, at han og makkeren Henrik Qvortrup er utilfredse med seertallene på Borgen Late Night, er det alligevel én af grundene til, at programmet nu får en version 2.0, siger Lars Trier Mogensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs