MediaWatch

Jubii henter netværksdirektør hos Eniro

Astrid Thusgaard-Madsen får ansvaret for det digitale annoncenetværk i Jubii Media Group.

Astrid Thusgaard-Madsen, kommende netværksdirektør i Jubii.

Jubii Media Group har fundet sin nye netværksdirektør. Astrid Thusgaard-Madsen bliver ansvarlig for det digitale annoncenetværk i mediegruppen, der er en del af Nordjyske Medier-koncernen. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Jubii Media Group varetager bl.a. reklamesalget for netmedier som Bazoom og DMI samt driver nyhedsportalen jubii.dk. Astrid Thusgaard-Madsen skal videreudvikle Jubiis digitale annoncenetværk, der i alt omfatter godt 75 websites under mediegruppen.

"Jeg ser frem til, at vi får videreudviklet vores position i markedet for digitalt annoncesalg og specielt overfor vores partnersites. Astrid (Thusgaard-Madsen, red.) er med sin høje faglighed og professionelle tilgang til partnerskaber et godt match for Jubii og vores kunder, så det er en stor fornøjelse af byde hende velkommen på holdet," siger Claus Hovge Andersen i meddelelsen.

Kommer fra Eniro

Astrid Thusgaard-Madsen tiltræder sin nye stilling den 15. august. Hun har mere end 15 års erfaring med salg af digitale annonceprodukter og digitale medier. Hun har de seneste fem år arbejdet for Eniro A/S og har inden da tilbragt tid hos både Berlingske og AOL.

Jubii blev etableret i 1995 som en af de første danske søgeportaler. Efter Nordjyske Mediers overtagelse blev sitet sidste år relanceret som et nyhedssite bl.a. med indhold fra udgivelserne i det tidligere JSL Media, der i dag også er under Nordjyske Mediers vinger. Jubiis primære forretning er i dag baseret på selskabets annoncenetværk og håndteringen af annoncesalg en lang række sites.

Jubii kom sidste år ud med en omsætning på 38 mio. kr. og et årsresultat på 5,5 mio. kr.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs