MediaWatch

Krak får ny chef fra telebranchen

Ny chef for Krak Media Group skal øge annoncesalg og udvikle forretningen.

Torben K. Jørgensen er udpeget til ny chef for Krak Media Group, oplyser selskabet i en meddelelse.

Torben K. Jørgensen har de seneste fire år været salgsdirektør hos Telia og har tidligere arbejdet med salgsledelse hos bl.a. IBM.

I sin nye rolle skal Torben K. Jørgensen stå i spidsen for salg og forretningsudvikling i Krak Media Group, der er specialiseret i salg af bl.a. banner- og søgeordsannoncering i annoncenetværk.

Den nye chef tiltræder i stillingen i dag og vil indgå i moderselskabet Eniros danske ledelse.

Opgaven bliver at øge salget og styrke forretningsområdet, siger Stefan Kercza i meddelelsen, der for nylig blev udnævnt til fungerende koncernchef for den svenske Eniro-koncern i forbindelse med, at den tidligere chef Johan Lindgren blev gået.

Krak mistede sidste år daværende salgschef, Carina Gjerløv, der skiftede til en stilling som landechef for Microsoft Advertising.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs