MediaWatch

Aller: Dansktop-magasin er et forsøg

Aller Medias nye dansktop-magasin skal bevise sit værd i kioskerne de næste uger, før koncernen tager stilling til, om det skal blive i porteføljen.

De senere års nedgang på mediemarkedet har gjort lancering af nye bladtitler til noget af en sjældenhed. I sidste uge brød Aller Media imidlertid tendensen og meldte ud, at man udvider med et magasin dedikeret til Kandis, Kollo, Kjær og andre dansktop-stjerner og -toner; 'Alt om dansktop'.

Lanceringen er imidlertid ikke fuldblods - først skal magasinet vise sit salgsværd i kioskerne de kommende tre uger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Franske medier lander indholdsaftale med Facebook

En forhandlingsalliance, der bl.a. repræsenterer Le Monde og Le Figaro, har netop indgået en aftale med Facebook om visning af journalistisk indhold. Aftalen er et bevis på, hvad der kan opnås gennem løsningsorienteret dialog, siger det sociale medieselskab.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs