MediaWatch

HBO Nordic udnævner Chief Marketing Officer

HBO Nordic har udnævnt Christina Sulebakk som Chief Marketing Officer for HBO's on-demand lancering i det nordiske marked.

Christina Sulebakk er tiltrådt jobbet som Chief Marketing Officer for HBO Nordic.

Hun skal varetage hele den nordiske lancering af den nye HBO platform, der leveres direkte til forbrugerne via HBO Nordics ”over-the-top” platform, hbonordic.com, og via udvalgte distributionspartnere fra midten af oktober.

Med Christina Sulebakk ved roret kommer HBO Nordic til at være synlige i mediebilledet på alle fire markeder hele efteråret, og det primære tryk kommer til at være PR-drevet via bl.a. events for målgruppen, mediesamarbejder og aktivering af sociale medier.

Til dette har HBO Nordic valgt PR-bureauet MSL, reklamebureauet SeLigeMig og mediebureauet Mediacom som samarbejdspartnere i hele Norden.

Christina Sulebakk har tidligere været marketing- og kommunikationschef for Canal+ og Canal 9 samt PR chef for både C More Entertainment i Danmark samt den internationale børnefilmfestival Buster.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs