MediaWatch

Post Danmark snupper marketingchef i DR

Post Danmark har ansat Kirstine V.Ø. Larsen som ny marketingchef med ansvar for virksomhedens samlede danske marketingaktiviteter. Hun tiltræder sit nye job hos Post Danmark til maj, skriver markedsforing.dk

Post Danmark har ansat Kirstine V.Ø. Larsen som ny marketingchef med ansvar for virksomhedens samlede danske marketingaktiviteter.

Hun tiltræder sit nye job hos Post Danmark til maj, skriver markedsforing.dk

Kirstine V.Ø. Larsen er 38 år og kommer fra en stilling som marketingschef i DR med ansvar for DR2, DRK, DR HD og DR Markedsføring.

"Kirstine er stærk på både det strategiske, på det kommercielle og har en solid ledelsesprofil," siger Lars Kaspersen, der er kommunikationschef i Post Danmark.

Hun er uddannet cand.comm. fra Roskilde Universitetscenter, har en MBA fra INSEAD i Frankrig, og har tidligere været ansat hos den amerikanske konsulentvirksomhed Booz Allen Hamilton og hos reklamebureauet Saatchi og Saatchi.

 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs