Golittle udvider med nye chefer til produktion til voksne og virksomheder

Tidligere chef for partnerskaber i Warner Bros. Discovery-chef og tidligere brandingchef i TV 2 skal stå i front for podcastselskabet Golittle Creative, der allerede har DR på kundelisten.

Jesper Lind Andersson og Louise Agger Nexø. | Foto: Pr/golittle
Jesper Lind Andersson og Louise Agger Nexø. | Foto: Pr/golittle

Podcast-selskabet Golittle, der siden sin stiftelse i 2016 har haft særligt fokus på at producere lydindhold rettet mod børn, har sat strøm til et bredere podcastbureau i Golittle Creative. Til den nye enhed har Golittle hyret Jesper Lind Andersson som kommerciel chef og Louise Agger Nexø som kunde- og produktionschef.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også