MediaWatch

M2 snupper direktør fra Envision i ny marketingoprustning

Det internationale film- og animationsselskab med danske rødder har fundet ny direktør i toppen af reklamebureauet Envision. Han skal lede fremstød på tungere business to business-opgaver.

Foto: Andreas Haubjerg

Anders Tranæs rykker fra sin post som adm. direktør i reklamebureauet Envision til en stilling som direktør for strategi og kommunikation i det danskstiftede produktionsselskab M2. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Ansættelsen af Anders Tranæs, der desuden har været medlem af brancheforeningen Kreakoms bestyrelse, skal markere en udvidelse af M2’s strategiske kommunikationsforretning. Han får således ansvar for kontakt til business-to-business-kunder og skal sætte retningen for løsninger, der kan udnytte de forskellige muskler i M2, der kan producere animation- såvel som live-action.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs